PostNL
PingVP
PostNL
Meer tevreden klanten
Personalized video, Interactieve video
PingVP
De opdracht aan Ping Media: kom met een voorstel over hoe we de emotionele bankrekening van de klant kunnen vullen én hoe we het gebruik van de app en digitale tools kunnen stimuleren.
Ons voorstel: een persoonlijke, interactieve video waarin de klant feestelijk wordt begroet en een passend voorstel krijgt. Het verloop van de video wordt bepaald door hoe de klant in het afgelopen jaar gebruik heeft gemaakt van de digitale klantomgeving.
De kijkcijfers zijn indrukwekkend: De smart video heeft een open rate van 82% en 94% van de kijkers kijkt de video uit. Daarnaast blijkt uit Usabilla onderzoek van PostNL dat 84% van de respondenten positief reageert op de campagne. 54% geeft zelfs de maximale tevredenheidsscore.
Ping is voor ons een absoluut voorbeeld hoe een samenwerking met een bureau moet zijn: Super klantvriendelijk, super flexibel, superveel kennis en ervaring in huis, korte lijnen en proactief in begeleiding om je project beter te maken.
Smart video ook voor jou laten werken?
Neem contact met ons op! We komen snel bij je terug.